Mensenwerk

Facilitair werk is mensenwerk: voor én achter de schermen maken zij het verschil. Leer ons team beter kennen.

Mensenwerk

Facilitair werk is mensenwerk: voor én achter de schermen maken zij het verschil. Leer ons team beter kennen.

Instructions
To make this component work with other components you must:
  1. Add a background color to each section div on this page. This will ensure that the progress bar does not appear in other sections of the page.
  2. Make sure this page uses a page-wrapper div to wrap all components on the page. This, along with step 3, makes it possible to edit the content inside of the timeline.
  3. Add the timeline-on-page class to the page-wrapper and the main-wrapper class. This, along with step 2, makes it possible to edit the content inside of the timeline.
Geschiedenis

Ons verhaal

Samen streven we naar duurzame groei en houden we onze ogen voortdurend gericht op de toekomst. Tegelijkertijd vormen onze ervaringen en geschiedenis de basis van het CSG van nu. Ontdek de oorsprong en de eerste bouwstenen van ons familiebedrijf.

[Foto onderschrift]

1991

Als Wim Dingelstad diverse managementfuncties heeft vervuld, besluit hij zijn steentje bij te dragen aan het verbeteren van de arbeidsomstandigheden in de facilitaire sector. Hij richt CSG op met de visie dat gezonde contracten, eerlijke behandeling en betaling van medewerkers de norm moeten zijn.

1996

Wim sluit zich aan bij de Vereniging van Makelaars in Schoonmaakdienstverlening (VMS) – CSG richt zich dan nog vooral op schoonmaak – en kan zijn ideeën en visie nu delen met gelijkgestemde professionals. In 1998 sluit hij een deal met de provincie Noord-Brabant, wat het startsein is voor de volgende stap: het aannemen van werknemers. De groei van CSG zet door, en er komen steeds meer nieuwe klanten bij.

[Foto onderschrift]
[Foto onderschrift]

2008

Ondanks de uitdagingen in de schoonmaakmarkt en veranderingen in de wetgeving, blijft CSG werken aan het versterken van de organisatie. Nieuwe opdrachten en klanten blijven binnenstromen, en het personeelsbestand van CSG groeit. Om de groei bij te benen, verhuist CSG naar een ruimer kantoor in Culemborg.

2011

CSG helpt mee Kaleidon op te richten, een samenwerkingsverband van onafhankelijke specialisten in facilitaire dienstverlening. Door onderling samen te werken, helpt Kaleidon klanten met lastige facilitaire vraagstukken, om duurzame oplossingen te bieden die echt werken.

[Foto onderschrift]
[Foto onderschrift]

2014

Tirza Dingelstad wordt mededirecteur en gaat door waar Wim was gebleven. Gezonde communicatie en eerlijke onderhandelingen staan nog steeds voorop in alles wat CSG doet.

2024

CSG begon als een eenmansbedrijf maar groeide uit tot een veelzijdig familiebedrijf waarin het woord ‘familie’ ook ons hechte team omvat. Sinds 1 januari is Mireille Dingelstad een waardevolle aanwinst aan ons enthousiaste team. Met frisse energie kijken we vooruit en staan we klaar om je dagelijks te ondersteunen.

“Met onze ervaring uit het verleden en de kennis van nu, bewegen we vooruit naar de toekomst”

Naam, functie
“Met onze ervaring uit het verleden en de kennis van nu, bewegen we vooruit naar de toekomst”
Tirza Dingelstad, directeur CSG
"Het imago van CSG is de optelsom van het gezamenlijk handelen van de collega's"
Mireille Dingelstad, consultant CSG
"Kwaliteit is geen toevallige uitkomst, maar een logisch gevolg van de beheersing van het proces"
Ester Smit-Gubbels, consultant CSG
“Je voelt je niet thuis waar je woont, maar waar je begrepen wordt”
Martijn Roovers, teamleider Aanbestedingen

Onze mensen

Ons veelzijdige team staat voor je klaar. Hoewel we allemaal verschillend zijn, hebben we één gemeenschappelijk doel: jou vooruithelpen.
Calculator
Office manager
Consultant
Aanbestedingsspecialist
Consultant
Kwaliteitsinspecteur
Kwaliteitsinspecteur
Kwaliteitsinspecteur
Kwaliteitsinspecteur
Kwaliteitsinspecteur
Kwaliteitsinspecteur
Kwaliteitsinspecteur
Kwaliteitsinspecteur
Calculator
Calculator
Servicecenter medewerker
Servicecenter medewerker
Servicecenter medewerker
Servicecenter medewerker
Servicecenter medewerker
Consultant
Aanbestedingsspecialist
Aanbestedingsspecialist
Consultant
Consultant
Consultant
Consultant
Directeur
Toon alle afdelingen
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Lisanne van Wijk
Consultant
Laureen Verhoeven
Consultant
Ester Smit-Gubbels
Consultant
Jan Bruining
Consultant
Marcel Peters
Aanbestedingsspecialist
Martijn Roovers
Aanbestedingsspecialist
Jeanine Boelmans
Consultant
Ashley Kwint
Servicecenter medewerker
Emma Fokker
Servicecenter medewerker
Laura IJff
Servicecenter medewerker
Cindy Swinkels
Servicecenter medewerker
Larissa de Heus
Servicecenter medewerker
Bas Bakker
Calculator
Jean Geijsel
Calculator
Manuela Schirru
Kwaliteitsinspecteur
Bertha Westbroek
Kwaliteitsinspecteur
Alen Dergic
Kwaliteitsinspecteur
Hans Rietveld
Kwaliteitsinspecteur
Anja Koeman
Kwaliteitsinspecteur
Kévin Koene
Kwaliteitsinspecteur
Ina Bos-Gerlach
Kwaliteitsinspecteur
Egon Jansen
Kwaliteitsinspecteur
Ans Bloem
Consultant
Hetty Michielse
Aanbestedingsspecialist
Mireille Dingelstad
Consultant
Melanie van den Oudenalder
Office manager
Ryan van den Berg
Calculator
Tirza Dingelstad
Directeur

Vacatures

Wil jij ook onderdeel uitmaken van team CSG?

We zijn altijd op zoek naar nieuwe talenten om ons familiebedrijf te versterken. Bekijk de vacatures en kom bij ons langs voor een kop koffie.

Geschiedenis

Ons verhaal

Terwijl ons team toewerkt naar de toekomst, blijven we verbonden met onze geschiedenis – dat maakt ons wie we vandaag zijn.
Ontdek hoe ons familiebedrijf begon.

1991
Nadat Wim Dingelstad diverse managementfuncties heeft vervuld, besluit hij de arbeidsomstandigheden in de facilitaire sector te verbeteren. Hij richt CSG op met de visie dat gezonde contracten, eerlijke behandeling en betaling van medewerkers de norm moeten zijn.
De eerste balansrekening van CSG
1996
Wim voegt zich bij de Vereniging van Makelaars in Schoonmaakdienstverlening (VMS) – CSG richt zich dan nog vooral op schoonmaak – en kan zijn ideeën en visie nu delen met gelijkgestemde professionals. In 1998 sluit hij een overeenkomst met de provincie Noord-Brabant, wat het startsein is voor de volgende stap: het aannemen van medewerkers. De groei van CSG zet door, en er komen steeds meer nieuwe klanten en medewerkers bij.
De eerste medewerkers op kantoor in Geldermalsen
2000
In de loop der tijd groeit het aantal medewerkers en opdrachten zo sterk dat uitbreiding van het kantoor de enige optie lijkt. Het enige probleem: er is te weinig ruimte. Wim en zijn vrouw Mirjam vinden de oplossing dicht bij huis, en bouwen de garage achter hun woning om tot een volwaardig kantoor met elf werkplekken.
De bouw van het kantoor in Geldermalsen
2008
Ondanks de uitdagingen in de schoonmaakmarkt en de veranderende wetgeving waarmee CSG wordt geconfronteerd, blijft de organisatie zich versterken. Nieuwe opdrachten en klanten blijven binnenstromen. Omdat ook het medewerkersbestand blijft toenemen, verhuist CSG nu dan echt naar een ruimer kantoor in Culemborg om de groei bij te benen.
Het pand in Culemborg
2011
CSG neemt het initiatief om Kaleidon op te richten, een samenwerkingsverband van onafhankelijke specialisten in facilitaire dienstverlening. Dankzij onderlinge samenwerking helpt Kaleidon klanten met lastige facilitaire vraagstukken. Om duurzame oplossingen te bieden die écht werken.
De Kaleidon bedrijven
2012
Maatschappelijk verantwoord ondernemen is een groot onderdeel van het familiebedrijf. CSG richt daarom een MVO-commissie op en past bijvoorbeeld maatregelen toe om de CO2-uitstoot te verminderen. Daarnaast voert de organisatie regelmatig medewerkerstevredenheidsonderzoeken uit. De resultaten worden meteen door de directie opgepakt. Zo zorgt CSG voor een omgeving waarin iedereen zich thuis voelt, nu én in de toekomst.

Bouwreis Sri Lanka in samenwerking met Vebego
2014
CSG wint de Best Practice Award 2014, samen met de Vrije Universiteit en schoonmaakbedrijven Victoria en Gom. De reden hiervoor is de unieke samenwerking tussen de opdrachtgever, opdrachtnemer en CSG als adviseur, met een betere onderlinge band en hogere kwaliteit van schoonmaakonderhoud als gevolg.

Tirza Dingelstad wordt mededirecteur en bouwt samen met Wim door aan het familiebedrijf. Gezonde communicatie en gezonde, eerlijke contracten staan nog steeds voorop in alles wat CSG doet.
De bouw van het kantoor in Geldermalsen
2022
Wim treedt terug als directeur-eigenaar van het familiebedrijf en neemt op 17 juni 2022 afscheid. Tirza neemt zijn rol over en leidt het bedrijf.
2024
Sinds 1 januari is Mireille Dingelstad een waardevolle aanwinst voor CSG, in de rol van consultant. Het team gaat met frisse energie 2024 in en staat klaar om je dagelijks te ondersteunen.
Tirza en Mireille Dingelstad
Instructions
To make this component work with other components you must:
  1. Add a background color to each section div on this page. This will ensure that the progress bar does not appear in other sections of the page.
  2. Make sure this page uses a page-wrapper div to wrap all components on the page. This, along with step 3, makes it possible to edit the content inside of the timeline.
  3. Add the timeline-on-page class to the page-wrapper and the main-wrapper class. This, along with step 2, makes it possible to edit the content inside of the timeline.
De eerste balansrekening van CSG

1991

Nadat Wim Dingelstad diverse managementfuncties heeft vervuld, besluit hij de arbeidsomstandigheden in de facilitaire sector te verbeteren. Hij richt CSG op met de visie dat gezonde contracten, eerlijke behandeling en betaling van medewerkers de norm moeten zijn.

1996

Wim voegt zich bij de Vereniging van Makelaars in Schoonmaakdienstverlening (VMS) – CSG richt zich dan nog vooral op schoonmaak – en kan zijn ideeën en visie nu delen met gelijkgestemde professionals. In 1998 sluit hij een overeenkomst met de provincie Noord-Brabant, wat het startsein is voor de volgende stap: het aannemen van medewerkers. De groei van CSG zet door, en er komen steeds meer nieuwe klanten en medewerkers bij.

De eerste medewerkers op kantoor in Geldermalsen
De bouw van het kantoor in Geldermalsen

2000

In de loop der tijd groeit het aantal medewerkers en opdrachten zo sterk dat uitbreiding van het kantoor de enige optie lijkt. Het enige probleem: er is te weinig ruimte. Wim en zijn vrouw Mirjam vinden de oplossing dicht bij huis, en bouwen de garage achter hun woning om tot een volwaardig kantoor met elf werkplekken.

2008

Ondanks de uitdagingen in de schoonmaakmarkt en de veranderende wetgeving waarmee CSG wordt geconfronteerd, blijft de organisatie zich versterken. Nieuwe opdrachten en klanten blijven binnenstromen. Omdat ook het medewerkersbestand blijft toenemen, verhuist CSG nu dan echt naar een ruimer kantoor in Culemborg om de groei bij te benen.

Het pand in Culemborg
De logo's van de Kaleidon bedrijven

2011

CSG neemt het initiatief om Kaleidon op te richten, een samenwerkingsverband van onafhankelijke specialisten in facilitaire dienstverlening. Dankzij onderlinge samenwerking helpt Kaleidon klanten met lastige facilitaire vraagstukken. Om duurzame oplossingen te bieden die écht werken.

2012

Maatschappelijk verantwoord ondernemen is een groot onderdeel van het familiebedrijf. CSG richt daarom een MVO-commissie op en past bijvoorbeeld maatregelen toe om de CO2-uitstoot te verminderen. Daarnaast voert de organisatie regelmatig medewerkerstevredenheidsonderzoeken uit. De resultaten worden meteen door de directie opgepakt. Zo zorgt CSG voor een omgeving waarin iedereen zich thuis voelt, nu én in de toekomst.

Bouwreis Sri Lanka in samenwerking met Vebego
Tirza Dingelstad treedt toe tot de directie

2014

CSG wint de Best Practice Award 2014, samen met de Vrije Universiteit en schoonmaakbedrijven Victoria en Gom. De reden hiervoor is de unieke samenwerking tussen de opdrachtgever, opdrachtnemer en CSG als adviseur, met een betere onderlinge band en hogere kwaliteit van schoonmaakonderhoud als gevolg.

Tirza Dingelstad wordt mededirecteur en bouwt samen met Wim door aan het familiebedrijf. Gezonde communicatie en gezonde, eerlijke contracten staan nog steeds voorop in alles wat CSG doet.

2022

Wim treedt terug als directeur-eigenaar van het familiebedrijf en neemt op 17 juni 2022 afscheid. Tirza neemt zijn rol over en leidt het bedrijf.

[Foto onderschrift]
Tirza en Mireille Dingelstad

2024

Sinds 1 januari is Mireille Dingelstad een waardevolle aanwinst voor CSG, in de rol van consultant. Het team gaat met frisse energie 2024 in en staat klaar om je dagelijks te ondersteunen.

2025

CSG begon als een eenmansbedrijf en groeide uit tot een veelzijdig familiebedrijf waarin het woord ‘familie’ ook het hechte team omvat.

2025

CSG begon als een eenmansbedrijf en groeide uit tot een veelzijdig familiebedrijf waarin het woord ‘familie’ ook het hechte team omvat.

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang updates over marktontwikkelingen, onze diensten en facilitaire evenementen in de branche in je inbox.