Diensten waarmee we jouw organisatie ontzorgen

Elk bedrijf is anders. Bekijk onze op maat gemaakte oplossingen die je helpen om jouw doelen te bereiken.

Onze visie op...

Kwaliteitsbeheer

Om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van de (ingekochte) diensten goed is en blijft, is het belangrijk om deze zorgvuldig te beheren om te zien of ze voldoen aan vooraf vastgestelde normen. Zo helpen we opdrachtnemers voortdurend om hun dienstverlening te verbeteren, met het doel om morgen beter te zijn dan vandaag.

Wij gebruiken 21 meetinstrumenten om de kwaliteit van de dienstverlening in drie verschillende gebieden te meten. Vaak combineren we verschillende meetmethodes om tot de best mogelijke dienstverlening te komen. Samen bekijken we welke methodes het beste bij jouw organisatie passen.

Onze 3 meetgebieden
1.
Technische meting

Bij het uitvoeren van kwaliteitsbeheer komen onze inspecteurs op locatie voor het uitvoeren van een technische kwaliteitsmeting. Hierbij kijken zij of de gecontracteerde elementen op een juiste manier en met de juiste frequentie van handelingen worden schoongemaakt. Deze metingen voeren ze uit volgens vastgestelde normen (NEN 2075/EN 13549). De VSR-KMS metingen worden uitgevoerd met behulp van het VSR-KMS kwaliteitsmeetsysteem. We meten onder andere ook periodieke werkzaamheden, voeren metingen uit volgens de HACCP-richtlijnen, voeren metingen uit voor warme drankenautomaten, en doen groenmetingen. Onze inspecteurs gebruiken tablets met gevectoriseerde plattegronden, waardoor zij snel en eenvoudig zien welke ruimte in de steekproef zit en wat de meest efficiënte route is. Ook verloopt de meting geheel digitaal, waardoor de opdrachtgever en leverancier de rapportage met de resultaten snel in hun e-mailbox ontvangen.

2.
Belevingsmeting

Deze metingen draaien om de beleving van de klant of gebouwgebruikers, en kunnen zowel fysiek als online plaatsvinden. Zo kunnen wij langskomen voor mini-interviews, of als ‘mystery guest’, om de klantvriendelijkheid, klantreis en netheid te boordelen. In het geval van een online kwaliteitsmeting onderzoeken we de tevredenheid digitaal, en krijg je online direct inzicht in de eindresultaten.

3.
Beoordeling dienstverlening

Omdat contractafspraken breder zijn dan alleen technische kwaliteit, ontwikkelden we een eigen meetsysteem om voor een vlotte samenwerking te zorgen. Met een gebruiksvriendelijk keuzemenu overzien we of iedereen zich aan het contract houdt. Zo kijken we onder andere of de facturatie soepel verloopt, of alle werkkleding op orde is en of iedereen zich aan de gemaakte afspraken houdt. Op basis daarvan berekenen we een totaalscore. Is de kwaliteit goed? Fantastisch! Samen zorgen we ervoor dat dit zo blijft.

4.
5.

Sectoren

Bedrijven waarmee we al samenwerken

Contact

Neem contact op met onze medewerkers

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Stuur ons een bericht en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bedankt voor je bericht.
We komen zo snel mogelijk bij je terug!
Er is iets fout gegaan. Probeer het nog eens.